رئیس بسیج کارگری اصفهان :
تابناک: رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان گفت: مراسم تجلیل از کارگران در شهرستان‌ها، گردهمائی زنان کارگر در محل خانه  کارگر توسط اتحادیه زنان کارگر و حضور شکوهمند کارگران در نماز جمعه از برنامه های بسیج کارگری در استان اصفهان است.
کد خبر: ۲۷۱۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲ 25 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سعید  قربانی، پیرامون بزرگداشت هفته کارگر و لیست کردن برنامه های اجرائی به همین مناسبت اظهار داشت: حدود 170 برنامه در شهرستان ها و 9 برنامه در استان اصفهان از فردا تا جمعه هفته آینده برگزار می شود.

وی از جشن بزرگ ویژه کارگران و خانواده ها آنها به عنوان نخستین برنامه نام برد و افزود: این جشن با همکاری شهرداری، سازمان بسیج کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، واحد های اقتصادی و تشکل های کارگری و کارفرمائی استان اصفهان با حضور بیش از 10 هزار نفر از کارگران و خانواده های آنها در میدان امام علی(ع) برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج کارگری استان اصفهان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا کارگر گفت: در دومین روز از هفته کارگر برنامه تجدید میثاق با شهیدان در گلستان شهدا و دیدار نخبگان کارگری، کارفرمائی، مسئولان تشکل های کارگری، کارفرمائی و مدیران دستگاه های مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مرکز استان اصفهان با استاندار انجام می شود.

وی بیان کرد: در جشنواره امتنان از کارگران، کار آفرینان نمونه، تجلیل از نخبگان کاری و زنان کارگر و مدیران نمونه سرپرست خانوار با حضور 800 نفر از کارگران و کار آفرینان استان اصفهان برگزار و از 176 نفر از کارگران نخبه تجلیل می شود.

قربانی با اشاره به اعزام نمایندگان کارگران استان اصفهان برای دیدار با مقام معظم رهبری در روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه تصریح کرد: این افراد در روز پنجشنبه نیز دیداری با رئیس جمهور دارند.

وی گفت: مراسم تجلیل از کارگران در شهرستان ها، گردهمائی زنان کارگر در محل خانه  کارگر توسط اتحادیه زنان کارگر، همایش پیاده‌روی خانوادگی کارگران و حضور شکوهمند آنها با لباس مقدس کارگری در نماز جمعه از دیگر برنامه های بسیج کارگری با همکاری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت هفته بزرگداشت کارگر است.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار